درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها
  • بهترین سایت های کتیا وسالید
  • کیت اگزوز
  • زنون قوی
  • چراغ لیزری دوچرخه

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان به امید آنکه روزی کشورمان از این بی عدالتی رهایی یابد و آدرس irani1.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 48
بازدید کل : 46327
تعداد مطالب : 18
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1

بارها روی تو را دیدم ولی نشناختم




 

     یکی از مواهبی که خداوند به برکت حضور مستقیم در میان عامه مردم علی الخصوص دانشجویان به ما عطا فرموده است آگاه شدن از تمامی تحرکات دشمن در اقصی نقاط کشور و از طرفی دیگر اطلاع از انواع و اقسام صحبت هایی است که در باره بنده در میان مردم ساری و جاری است.

     عزیزان در مطلب قبلی عرض کردم که یک جنگ تمام عیار رسانه ای توسط دشمن را با تمام وجود حس می کنم که عموما اندکی از آن به سمع و نظر شما بزرگواران می رسد تا علاوه بر اینکه خاطرتان مکدر نشود  کماکان بتوانید خط و ربط ها را شناسایی کنید.

     به عنوان نمونه اخیرا فردی با تماس با فعالین در حوزه سایبری و ... (بقیه در ادامه مطلب)



سه شنبه 8 شهريور 1390برچسب:, :: 6:39 ::  نويسنده : محمد
 

امسال در تاریخ نهم تا دوازدهم ژوئن اجلاس کلوپ بیلدر برگ در هتل "سورتا هاوس" در "سنت موريتز" سوئيس  برگزار شد تا باز هم به زعم خودشان بتوانند جهان را کماکان در قبضه قدرت خود نگه دارند.

اما آنچه به اجلاس امسال بیلدر برگ اهمیت خاص می دهد بحث بیداری اسلامی در منطقه و از سویی دیگر نز دیک شدن به جنجال دروغین و رسانه ای ایشان با عنوان سال ۲۰۱۲ هستیم که پیش از این مفصلا در باره آن سخن گفته ایم. 

بیلدر برگ

 نکته مهم در این میان شرکت همه جانبه دارو ندار صهیونیزم جهانی در این اجلاس بود و از سویی دیگر تاکید بر کشتار مسلمانان و ریختن خون ایشان که قبلا در پروتوکول های ۲۴ گانه یهود از آن با عنوان  یکی از شروط اصلی برپایی حکومت جهانی یهود نام برده شده است.

بقیه در ادامه مطلب

 



سه شنبه 8 شهريور 1390برچسب:, :: 6:39 ::  نويسنده : محمد

نهان‌سازی در برگردان یا وارون ‌نگاری صوتی (Backmasking) روشی‌است برای ضبط صدا که در آن نوا یا پیامی صوتی، به صورت وارونه بر روی نوار آهنگی دیگر ضبط شده و مستتر می‌شود. وارون‌نگاری کاربردی دانسته و تعمدی است و برخی افراد بر این باورند که می‌توان پیغامی را بدین وسیله به شنونده، بدون اینکه از آن آگاه باشد و بدون اینکه خود بخواهد، منتقل نمود.

نخستین بار بیتلز با بهره جویی از برگردان آواز و موسیقی‌شان در ضبط آلبوم روُلور (۱۹۶۶) وارون‌نگاری را به مردم شناساندند.(بقیه در ادامه مطلب).

برگردان موسیقی



سه شنبه 8 شهريور 1390برچسب:, :: 6:39 ::  نويسنده : محمد

"شیطان حکومت خویش را بر ضعف ها،ترس ها و عادات ما بنا کرده است و اگر تو نترسی و از عادات مذموم خویش دست برداری و ضعف خویش را با کمال خلیفه اللهی  جبران کنی دیگر شیاطین را بر تو تسلطی نیست"

رمضان

بقیه در ادامه مطلب

 



سه شنبه 8 شهريور 1390برچسب:, :: 6:39 ::  نويسنده : محمد

بسم الله الرحمن الرحیم 

دبیرکل حزب الله در نقدهای خود به سی دی ظهور نزدیک است و تطبیق های صورت گرفته در آن، گفت: اگر منظور زمان حاضر است، من در زمان حاضر لبنانی هستم و یمنی نیستم، بنابراین مبانی تطبیق کنندگان در این سی دی به هیچ وجه درست درنمی آید.
 

سید حسن نصر الله

رسا: برخی از شخصیت های حوزوی و علمای قم اخیرا در سفری که به کشور لبنان داشته اند، دیداری را با سید حسن نصرالله داشتند.
 
                                                         بقیه در ادامه مطلب


سه شنبه 8 شهريور 1390برچسب:, :: 6:39 ::  نويسنده : محمد

 

راستش را بخواهید  به یاد دوره دانشجویی خودمان و ژانگولر بازی های اردو رفتن هایمان افتادم و البته از این مدیریت بحرانشان هم خیلی خوشم آمد، هرچه باشد امیرکبیری هستند و یک دنیا ادعا یدک می کشند!!!

بعد از آن شام کذایی مسئول هماهنگی برنامه ها "حامد اکبری" نزدیک آمد و پس از هماهنگی های جزئی برنامه فردا،  کلی در باره پدیده جهانی سازی و جهانی شدن بحث کردیم که البته دانشجویان دیگر هم جمع شدند ، جداً دانشجوی باسوادی بود و یک مقاله هم در باره موضوع مورد بحث نوشته بود که بعدا در تهران خواندم. اما آنچه او را متمایز می ساخت دغده زیادش در باره اسلام و صفای باطنی عجیب و معصومیتیش بود...

بقیه در ادامه مطلب



سه شنبه 8 شهريور 1390برچسب:, :: 6:39 ::  نويسنده : محمد

وهابیت یکی از صدها فرقه دست ساز توسط استعمار یهودی صهیونیستی است تا زمینه ای باشد برای کشتار مسلمانان به دست مسلمانان و هر انسانی که اندکی از قدرت عقلانیت برخوردار باشد می داند که پیروز این جریان کسی جز یهودیت تحریف شده و صهیونیزم جهانی نیست، در این جستار قصد دارم برخی از فتاوای عجیب این نحله ضاله را برای شما عزیزان تبیین نمایم و قضاوت را نیز به خود شما محول مینمایم

وهابییت یهودی

بقیه در ادامه طلب



سه شنبه 8 شهريور 1390برچسب:, :: 6:39 ::  نويسنده : محمد

همانطور که قبلا به کرات گفته ام باید وهابیت را ادامه دهنده راه یهودیت  کعب الاحباری  و ابوهریره  در اسلام دانست. یهودیتی که  قائل به جسمانیت خداست  از این رو مواردی  که در ذیل می آیند سندی روشن از میزان انحراف این نحله ضاله است.

خدای وهابیت

مشرکانی بی شرم که خود را مروجان توحید ناب اسلامی معرفی می نمایند   واز سویی دیگر رهروان سنت رسول الله (ص) اعم از شیعه و سنی را مشرک پنداشته و هیچ مخالفتی را برنمی تابند و آن را پاسخ نمی دهند جز با قتل و مهدور الدم دانستن ایشان.

بقیه در ادامه مطلب

 



سه شنبه 8 شهريور 1390برچسب:, :: 6:39 ::  نويسنده : محمد

 

بسم الله الرحمن الرحیم


انقلاب های منطقه، به هم ریختن اوضاع اقتصادی در غرب، اعتصابات و تجمعات گسترده مردم در سرزمین های اشغالی و از همه مهمتر بیداری اسلامی همه و همه باعث شده است که روز قدس امسال رنگ و بویی دیگر داشته باشد.

 

برادران و خواهرانم باید امسال سنگ تمام بگذارید چراکه صهیونیزم جهانی از بیم بیداری اسلامی شدیدا در حال فعالیت و متوجه نمودن اعراب به ایران اسلامی با عنوان دشمن درجه یک اعراب و مجوسان رافضی است.

 

تجربه نشان داده است هرگاه فشار کشورهای مسلمان علی الخصوص همسایگان این رژیم جعلی زیاد می شود ، اسرائیل این انرژی و شور را به سمتی دیگر منحرف می گرداند(نمونه اش جنگ عراق با ایران).

 

چندی است در فضای مجازی و سایبری موج عجیبی علیه ایرانیان به راه افتاده است تا از این روش برای تنفس اسرائیل استفاده نمایند .

 

همانطور که در پستی دیگر عرض نمودم باید در فضای مجازی با این موج اتحاد شکن در جهان اسلام مقابله نماییم و از آنجاکه بر همگان آشکار است که روز قدس ابتکار ایرانیان است باید به نحو احسن از این یادگار امام خمینی (ره) حسن استفاده نموده و در حالی که اسرائیل در گیر اعتصابات داخلی است علاوه بر محکم نمودن ریشه های پیوند در میان مسلمانان فشاری جهانی را علیه این غده سرطانی وارد نماییم. و فراموش نکنیم اولین روز قدس پس از بیداری اسلامی باید رنگ و بویی متفاوت داشته باشد.

 

در این راستا موارد زیر پیشنهاد می گردد:

 

      1-تمام عزیزانی که توانایی حضور در فضای سایبری را دارند روز قدس را به موجی خبری حد اقل در جهان اسلام تبدیل نمایند (ثبت صفحاتی به نام روز قدس به زبان انگلیسی و عربی درفیس بوک و اتاقهای گفتگوی مسلمانان و یا هر روش دیگری )

 

      2- به آتش کشیدن پرچم اسرائیل ، امریکا ، ناتو و انگلیس در راهپیمایی ها و در دست داشتن شعار هایی با مضامین وحدت بخش علیه صهیونیزم جهانی

 

      3-به آتش کشیدن نماد آبلیسک در تمام شهر های ایران اسلامی در راهپیمایی روز قدس و پیشنهاد چنین کاری به دیگر مسلمانان برای تبدیل نمودن این کار به یک سنت ضد صهیونیستی در سالهای دیگر  (جریان شیطانی صهیونیزم تعصبی عجیب در مورد آبلیسک دارد)

 

      4-از تمام فعالیت های شما عزیزان باید مستندات تصویری تهییه شده و در اسرع وقت در فضای مجازی منتشر گردد لذا خواهش مند است از لحظه سردادن شعار های اسلامی و همچنین وحدت بخش و نیز به آتش کشیدن پرچم ها و نماد هایشان  فیلم و عکس تهییه نموده و آنرا در اینترنت به نام شهر خود و همچنین ایران عزیز آپلود نمایید.(برای نمونه کاری کنید نتیجه سرچ کلمه آبلیسک در یوتیوب صد ها فیلم از به اتش کشیدن این نماد شیطانی در تک تک شهر های ایران باشد و یا کسی با سرچ کلمه اسرائیل در چنین سایت هایی نتیجه ای جز کلیپ های ضد صهیونیستی بدست نیاورد ).

 

تا جمعه فرصت چندانی نداریم فلذا عزیزان در انتشار این مطلب و برنامه ریزی در شهرهایشان برای حضور گسترده در راهپیمایی و هچنین رسانه ای نمودن این امر در فضا های مجازی مانند فیس بوک سعی جدی نمایند.

 

به امید یک پارچگی امت رسول الله(صلی الله علیه و اله وسلم) و به امید ظهور مولی و سرورمان حضرت حجت (عجل الله تعالی فرجه الشریف) که صد البته نزدیک است.



سه شنبه 8 شهريور 1390برچسب:, :: 6:39 ::  نويسنده : محمد

درود خدا بر جوانان ایران زمین که بار دیگر شاهکار آفریدند . امروز مهم ترین نماد شیطان برای دومین بار و اینبار به صورت گسترده در سرتاسر شیعه خانه امام زمان به آتش کشیده شد.

تاکنون از ده ها شهر با بنده تماس گرفته و اعلام داشته اند که این اتفاق مهم و بزرگ را رقم زده اند.

با وجود سانسورهای شدید غربی ها لیکن یورو نیوز چاره ای جز نشان داده این اتفاق بزرگ نداشت.

هر کس هر قدر که توانسته بود به میدان آمده بود ، این حقیر دست تک تک شما را می بوسم.

راستش دیدن تصاویر آبلیسک میدان امام خمینی اصفهان خودم را نیز به شگفتی واداشت.

درود بر فرزندان احمد کاظمی و حسین خرازی.

درود بر آذری های غیور و یاران مهدی ، علی و حمید باکری

و سلام بر هموطنان دلاور کرد ،گیلک، لر و فارس و بلوچ و...

اکنون باید با تمام توان به رسانه ای کردن و آپلود فیلم های گرفته شده به زبان عربی و انگلیسی در فضای اینترنتی پرداخت و دیگر عزیزان نیز حداقل با کلیک کردن بر آدرس ها ، رنکینگ آن را بالا ببرند تا در سرچ های اینترنتی صهیونیست ها شاهد به آتش کشیده شدن مقدس ترین نمادشان باشند.

عزیزان می توانند در بخش نظرات همین پست لینک عکس یا فیلم شان را به دیگر دوستان خود معرفی کنند.

بی شک تقارن این حماسه با بیداری بزرگ اسلامی و از سویی دیگر کج شدن وترک برداشتن  آبلیسک بزرگ آمریکا پالس هایی الهی برای شیاطین جن وانس است.ان شاءالله روزی با آمدن مولایمان هیمنه صهیونیزم را به آتش خواهیم کشید.

ترک خوردن آبلیسک ۱۶۹ متری امریکا:

آبلیسک امریکا

ترک خوردن آبلیسک امریکا

تهران دو روز بعد :

بقیه در ادامه  مطلب



سه شنبه 8 شهريور 1390برچسب:, :: 6:39 ::  نويسنده : محمد
 
در حال بارگزاری
 
 
ویدیو منتخب
 
تبلیغات


 
اخبار سایت آپارات
سلام به همه آپاراتی های عزیز @};-آپارات در کمتر از 3 ماه فعالیت ، به کمک کاربران خوب خود و بر طبق آمار سایت الکسا به جمع 100 سایت پر بازدید ایران پیوست، و تلاش می کند با افزایش کیفیت خدمات نرم افزاری و سخت افزاری پاسخگوی نیاز کاربران ایرانی باشد.از آخرین پست در این وبلاگ تا اکنون چندین سرویس به آپا...
 
آخرین ویدیو ها
شب 21 رمضان سال 90-حاج عباس واعظی
شب 21 رمضان سال...
از manoto
4:58 ، 5 بار مشاهده
 
شوخی با بچه(مام...
از manoto
1:22 ، 129 بار مشاهده
 
رزمی خنده دار...
از مرد
1:10 ، 277 بار مشاهده
 
تكنیك خفن
تكنیك خفن...
از مرد
1:09 ، 96 بار مشاهده
 
آیت الله معلمی - راهپیمایی روز قدس 90
آیت الله معلمی ...
0:59 ، 13 بار مشاهده
 
موتور سوار
موتور سوار...
0:16 ، 101 بار مشاهده
 
هشدار به جریان ...
0:43 ، 9 بار مشاهده
 
sds
از اسد
0:1 ، 30 بار مشاهده
 
آنونس فیلم سعاد...
0:1 ، 44 بار مشاهده
 
کلیپ جالب از گر...
4:23 ، 54 بار مشاهده
 
 
پر بازدید ترین های اخیر
رقص پرسپولیسی
رقص پرسپولیسی...
0:19 ، 473 بار مشاهده
 
تقلید صدای علی دایی و فروسی پور و بحثشون
تقلید صدای علی ...
2:47 ، 430 بار مشاهده
 
عجیب اما واقعی...
از علی
1:13 ، 413 بار مشاهده
 
با خانم ها بحث نكنید!!!!
با خانم ها بحث ...
0:1 ، 397 بار مشاهده
 
رزمی خنده دار...
از مرد
1:10 ، 277 بار مشاهده
 
یه پرسپولیسی بین این همه استقلالی
یه پرسپولیسی بی...
0:31 ، 260 بار مشاهده
 
گارفیلد واقعی !
گارفیلد واقعی !...
0:19 ، 257 بار مشاهده
 
ترساندن خفن ! خشكش زده ! خیلی خنده داره ! باید ببینیش !
ترساندن خفن ! خ...
1:07 ، 217 بار مشاهده
 
آتش زدن ابلیسک روز قدس سال 1390 تهران
آتش زدن ابلیسک ...
1:01 ، 169 بار مشاهده
 
سزارین - www.ir...
0:39 ، 163 بار مشاهده
 
 
 


تمرينات كاربردي وب سايت مرجع آموزشي نرم افزار كتيا در ايران

 

 

 

 

 

بر روی قسمت مورد نظر کلیک راست کرده و save as را انتخاب کنید 

تمرينات محيط طراحي دو بعدي Sketcher در آموزش نرم افزار كتيا CATIA - مقدماتي

 

 

تمرین کتیا محیط Sketcher CATIA

تمرين دوبعدي ساده Sketcher

تمرین کتیا محیط Sketcher CATIA

تمرين دوبعدي متوسط Sketcher

 

 

تمرین کتیا محیط Sketcher CATIA

تمرين دوبعدي متوسط Sketcher

 

تمرین کتیا محیط Sketcher CATIA

تمرين دوبعدي ساده Sketcher

   
 

 

تمرينات محيط طراحي سه يعدي Part Design در آموزش نرم افزار كتيا CATIA- مقدماتي

 

تمرین کتیا  CATIA

1-تمرين محيط Part Design نرم افزار كتيا CATIA

تمرین کتیا  CATIA

2-تمرين محيط Part Design نرم افزار كتيا

تمرین کتیا  CATIA

3-تمرين محيط Part Design نرم افزار كتيا

تمرین کتیا  CATIA

4-تمرين محيط Part Design نرم افزار كاتيا CATIA

 

تمرین کتیا  CATIA

5-تمرين محيط Part Design نرم افزار كاتيا CATIA

تمرین کتیا  CATIA

6-تمرين محيط Part Design نرم افزار كاتيا CATIA

تمرین کتیا  CATIA

7-تمرين محيط Part Design نرم افزار كاتيا CATIA

تمرین کتیا  CATIA

8-تمرين محيط Part Design نرم افزار كتيا

 

 

تمرین کاتیا  CATIA

9-تمرين محيط Part Design نرم افزار كتيا CATIA

تمرین کاتیا  CATIA

10-تمرين محيط Part Design نرم افزار كتيا CATIA

تمرین کتیا  CATIA

11-تمرين محيط Part Design نرم افزار كتيا CATIA

تمرین کتیا  CATIA

12-تمرين محيط Part Design نرم افزار كتيا CATIA

 

تمرین کتیا  CATIA

13-تمرين محيط Part Design نرم افزار كتيا CATIA

تمرین کتیا  CATIA

14-تمرين محيط Part Design نرم افزار كتيا CATIA

تمرین کاتیا  CATIA

15-تمرين محيط Part Design نرم افزار كتيا CATIA

تمرین کاتیا  CATIA

16-تمرين محيط Part Design نرم افزار كتيا CATIA

 

تمرین کتیا  CATIA

17- تمرین آموزش كاتيا محیط سه بعدی در نرم افزار کتیا

تمرین کتیا  CATIA

18-تمرین آموزشي كاتيا در نرم افزار کتیا CATIA

تمرین کتیا  CATIA

19-تمرین آموزشي كاتيا در نرم افزار کتیا CATIA

تمرین کتیا  CATIA

20-تمرین آموزش CATIA در نرم افزار کتیا

 

تمرین کتیا  CATIA

21-تمرین میحط Part Design در کتیا CATIA

 

تمرین کتیا  CATIA

22-تمرین محیط سه بعدی در نرم افزار کتیا

تمرین کتیا  CATIA

23-تمرين سه يعدي محيط Part Design

تمرین کتیا  CATIA

24-تمرين سه يعدي محيط Part Design

در نرم افزار كتيا

   
 

 

 

تمرينات محيط مونتاژ Assembly Design در آموزش نرم افزار كتيا CATIA - مقدماتي

 

تمرین کتیا  CATIA

نقشه مونتاژ قطعات گيره

تمرين محيط مونتاژ كتيا

تمرین کتیا  CATIA

نقشه مونتاژ قطعات گيره

تمرين محيط مونتاژ كتيا

 

تمرین کتیا  CATIA

نقشه مونتاژ قطعات گيره

تمرين محيط مونتاژ كتيا

تمرین کتیا  CATIA

نقشه مونتاژ قطعات گيره

تمرين محيط مونتاژ كتيا

 

تمرین کتیا  CATIA

نقشه مونتاژ قطعات گيره

تمرين محيط مونتاژ كتيا

تمرین کتیا  CATIA

نقشه مونتاژ قطعات ماشين فرم دهنده

تمرين محيط مونتاژ در نرم افزار كتيا

 

تمرین کتیا  CATIA

نقشه مونتاژ قطعات تمرين

محيط Assembly Design در كتيا

تمرین کتیا  CATIA

نقشه طراحي قطعات موتور

تمرين محيط مونتاژ در نرم افزار كتيا

 

 

تمرين هاي آموزشي كتيا

 

 

 

تمرينات درخت طراحي Design Table در آموزش نرم افزار كتيا CATIA - پيشرفته

 

تمرین کتیا  CATIA

تمرين طراحي تير هاي ناوداني

U شكل استاندارد

تمرین کتیا  CATIA

تمرين طراحي تيرهاي T شكل

استاندارد

 

 

تمرينات محيط فرمولار Formula در آموزش نرم افزار كتيا CATIA - پيشرفته

 

تمرین کتیا  CATIA

تمرين طراحي چرخدنده

براساس فرمولار

تمرین کتیا  CATIA

تمرين طراحي قطعه مارپيچ

تمرين سطح سازي و فرمولار

 

 

 

تمرين محيط سطح سازي Generative Shape Design در نرم افزار كتيا CATIA - پيشرفته

 

تمرین کتیا  CATIA

تمرین طراحی ظرف شامپو

در محیط سطح سازی کتیا

 

تمرین کتیا  CATIA

تمرین طراحی راکت بدمینتون

در محیط سطح سازی کتیا

 

تمرین کتیا  CATIA

نقشه طراحي قلاب تمرين محيط سطح سازي در نرم افزار كتيا

( Generative Shape Design )

 
  • تمرين محيط های: پيشرفته كتيا CATIA

  • Generative Shape Design

  • Generative Structural Analysis

  • Formula

  •  

  • تمرین محیط ورق کاری كتيا Sheet Metal

پيشرفته كتيا CATIA

 

تمرین آموزش كتيا طراحی و آنالیز چرخدنده حلزونی Helical Gear - خودآموز Tutorial

تمرین کتیا  CATIA

CATIA Tutorial Surface & Analysis

طراحی چرخدنده حلزونی

بصورت فایل PDF

نويسندگان :

مهندس فرهاد نوین

مهندس ایمان تاج زاد

تمرین آموزش ورق کاری كتيا (Sheet Metal) بصورت فایل PDF

تمرین کتیا  CATIA

CATIA Tutorial Sheet Metal

 

نویسنده : مهندس فرهاد نوین

بصورت فایل PDF

 

 

 

تمرين محيط هاي كاري ابرنقاط Digitized Shape Editor و Quick Surface Reconstruction

در آموزش نرم افزار كتيا CATIA - پيشرفته

 

 

 

تمرین کتیا  CATIA

تمرين ابرنقاط و مش

فايل اپتيك - مش چكش Stl

 

تمرین کتیا  CATIA

تمرين ابرنقاط و مش

فايل اپتيك - مش پارو Stl

 

تمرین کتیا  CATIA

تمرين ابرنقاط و مش

فايل اپتيك - مش آچار Stl

 

 

فایل اپتیک رینگ

تمرين ابرنقاط و مش

فايل اپتيك - مش Stl



قسمت هایی از این فصل رو در پست هایی قبلی   قرار داده بودیم اما حالا دوستان می تونن pdf کامل این فصل رو بدون نیاز به پسورد دانلود کنن.

 

لینک دانلود...

حجم : 2.5 مگابایت

فرمت: pdf

تعداد صفحات: 30

توجه>> کپی برداری با رعایت ایین نیک جوانمردی ( ذکر منبع) بلا مانع است



دو شنبه 7 شهريور 1390برچسب:, :: 5:35 ::  نويسنده : محمد

اولاً از اینکه بسیاری از تصاویر پست های قبلی حذف شده ببخشید. ظاهرا سرور اپلود عکس فیلتر شده است. اما از انجا که ما به دلایل مختلف مطالب را در فرمت های پی دی اف یا ورد تهیه میکنیم خیلی به انها نیازی ندارید. این پست نیز در قالب پی دی اف تقدیم به علاقه مندان به کتیا می شود و نیازی به پسورد ندارد.

 

این پست شامل چند نکته کاربردی در رابطه با نرم افزار کتیا هستش که اغلب دانشجویان می پرسند.

لینک دانلود...( با اکروبات ریدر 8 به بالا)

 

همچنین سمینار آشنایی با نرم افزار CATIA( با پاور پوینت 2007 به بالا باز میشه)

 



دو شنبه 7 شهريور 1390برچسب:, :: 5:35 ::  نويسنده : محمد

اینهم برای علاقه مندان به بحث مهندسی معکوس

 

این جزوه که قسمتی از پروژه دوران دانشجوی من بوده رو به جای خاک خوردن در اختیار دانشجویان عزیز قرار میدم. امیدوارم ازش استفاده کنید چون احساس میشه بدجوری توی صنعت نیاز به مهندسی معکوس داریم. 

این پروژه دارای سه فصل که در فصل اول اون در مورد مهندسی معکوس و روش های اجرای آن بهمراه یک مطالعه موردی اومده که قصد داره مهندسی معکوس و کاربرد های اون رو نشون بده و همچنین روش کار دستگاه های اسکنر سه بعدی و انواع اون ها رو شرح میده.

در فصل دو با ارائه تمرین های کاربردی به آموزش کار با ابر نقاط در نرم افزار کتیا پرداخته و محیط dse نرم افزار کتیا رو تشریح میکنه و در نهایت در فصل سوم به ایجاد سطح بر روی ابر نقاط qsr پردازش شده و ویرایش اون پرداخته شده امیدوارم دانشجویان کتیا از این کتاب لذت ببرند.برای دیدن چند تصویر از این کتاب به ادامه مطلب بروید...

منابع این جزوه: قسمتی از راهنمای نرم افزار- ترجمه مقاله های مرتبط- و ...

برای استفاده از این کتاب باید:

۱-فایل ها رو از لینک های داده شده دانلود کنید.

۲- عضو شوید تا پسورد برای شما ارسال شود.

3- لذت ببرید.

دانلود فایل های کتاب از اینجا...  (با فرمتpdf برای باز کردن از اکروبات ریدر 8 به بالا استفاده کنید)

فایلهای آموزشی( برای استفاده از کتاب به این فایل ها نیاز است تمرینات نیز در این پوشه قرار داره)

قسمت 1(4 مگابایت)

قسمت 2(5 مگابایت)

قسمت 3(2مگابایت)

قسمت4(10 مگابایت)

درصورت هرگونه مشکل در فایلها به ما اطلاع دهید.

جستار:مهندسی معکوس- Reverse engineering- اسکنرهای سه بعدی- ابر نقاط در catia-

روش مهندسی معکوس- ابزار های مهندسی معکوس- اهمیت مهندسی معکوس



دو شنبه 7 شهريور 1390برچسب:, :: 5:35 ::  نويسنده : محمد

سلام دوستان

 

راستش هیچ وقت فکر نمیکردم که فارسی نویسی در نقشه بدرد بخوره اما یک بار مطابق شکل ممکنه پیش بیاد. اما در این صورت چگونه در کتیا فارسی بنویسیم؟؟؟

برای اینکار مطابق مراحل زیر عمل کنید

۱- از اینجا نرم افزار LeoMoon Persian رو دانلود کنید. من خودم اینو رو ویندوز ۷ امتحان کردم.

۲- متن مورد نظرتون رو توی این نرم افزار بنویسید و رو دکمه کپی در همین نرم افزار کلیک کنید.

۳- در نرم افزار کتیا یک تکست ایجاد کنید و در کادر باز شده برای نوشتن، چیزی ننوسید و بجاش کلیدهای ctrl+v  رو فشار بدید تا متن درهم ریخته ای ظاهر بشه

4- همانطور که متن در حال انتخاب است نوع فونت را به یکی از فونتهایی که به حرف f شروع میشوند تغییر دهید. فقط یادتان باشد که زود نا امید نشوید و اگر لازم شد تمام فونتهایی که با f شروع میشن رو امتحان کنید. حتی اگر لازم شد فونتهای فارسی نصب کنید که با f شروع بشن.



دو شنبه 7 شهريور 1390برچسب:, :: 5:35 ::  نويسنده : محمد

سلام دوستان

 

من خیلی دوست دارم که این وبلاگو مثل روزای اول سرحال نگه دارم. خوب چکار کنم که زمان تدوین مطالب خودم رو ندارم. اما خوب آموزش برای دانشجو آموزشه دیگه چه فرقی میکنه از کی باشه . لذا من چنتا سایت مفید رو خدمتتون معرفی میکنم.

http://www.catiadesign.org/در این سایت میتونید آموزش محیط های مختلف رو به همراه فایل مدل دریافت کنید. برای تازه کارها که فکر میکنم یک منیع بسیار عالی باشه و هفته ها شایدهم ماه ها اونارو مشغول نگه داره و حرفه ای ها هم میتونن خودشون ببینن مطالبی رو که حتی اسمشم نشنیدن. در قسمت درباره سایت اومده...

This site is dedicated to CATIA design, here you will find:

  • tutorials
  • models 2D and 3D format
  • documentation in pdf format
  • video tutorials HQ

و همچنین وقتی به این سایت برید دیگه حرفی برای این پست من باقی نمیمونه چون در قسمت web links در این سایت(http://www.catiadesign.org/web-links.html) با یک دسته بندی بسیار جالب،

کلی سایت مرتبط با catia رو معرفی کرده و من فکر میکنم این سایت بهترین هدیه ای میتونه باشه که به دیگر دوستان مهندس مکانیکتون هدیه میکنید.

خوب در ادامه همین پست شایان ذکر است که یک سایت جدید هم در ایران شروع به کار کرد. خودتون ببینید.


 

در همینجا از دلگرمی های شما در قسمت نظرات سپاس....



دو شنبه 7 شهريور 1390برچسب:, :: 5:35 ::  نويسنده : محمد

برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید.

 

 http://www.4shared.com/file/sd-UL-RK/CHAPTURE_3_SKETCH.html



دو شنبه 7 شهريور 1390برچسب:, :: 5:35 ::  نويسنده : محمد