سایتهای آموزشی CATIA
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها
  • بهترین سایت های کتیا وسالید
  • کیت اگزوز
  • زنون قوی
  • چراغ لیزری دوچرخه

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان به امید آنکه روزی کشورمان از این بی عدالتی رهایی یابد و آدرس irani1.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 41
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 99
بازدید ماه : 340
بازدید کل : 46668
تعداد مطالب : 18
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1

بارها روی تو را دیدم ولی نشناختم




سلام دوستان

 

من خیلی دوست دارم که این وبلاگو مثل روزای اول سرحال نگه دارم. خوب چکار کنم که زمان تدوین مطالب خودم رو ندارم. اما خوب آموزش برای دانشجو آموزشه دیگه چه فرقی میکنه از کی باشه . لذا من چنتا سایت مفید رو خدمتتون معرفی میکنم.

http://www.catiadesign.org/در این سایت میتونید آموزش محیط های مختلف رو به همراه فایل مدل دریافت کنید. برای تازه کارها که فکر میکنم یک منیع بسیار عالی باشه و هفته ها شایدهم ماه ها اونارو مشغول نگه داره و حرفه ای ها هم میتونن خودشون ببینن مطالبی رو که حتی اسمشم نشنیدن. در قسمت درباره سایت اومده...

This site is dedicated to CATIA design, here you will find:

  • tutorials
  • models 2D and 3D format
  • documentation in pdf format
  • video tutorials HQ

و همچنین وقتی به این سایت برید دیگه حرفی برای این پست من باقی نمیمونه چون در قسمت web links در این سایت(http://www.catiadesign.org/web-links.html) با یک دسته بندی بسیار جالب،

کلی سایت مرتبط با catia رو معرفی کرده و من فکر میکنم این سایت بهترین هدیه ای میتونه باشه که به دیگر دوستان مهندس مکانیکتون هدیه میکنید.

خوب در ادامه همین پست شایان ذکر است که یک سایت جدید هم در ایران شروع به کار کرد. خودتون ببینید.


 

در همینجا از دلگرمی های شما در قسمت نظرات سپاس....



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







دو شنبه 7 شهريور 1390برچسب:, :: 5:35 ::  نويسنده : محمد